24 Eylül 2011 Cumartesi

Olmasaydı Sonumuz Böyle



"Arka cebimde iki metrelik kefenim duruyor. Her an hazır ve nazır. Ölürsem, hayatımda istediğim bir tek şey var: Asla bu ülkeyi sevmiyor demesinler, asla yani. Ben Edirne'den Ardahan'a kadar bu ülkeyi çok sevdim."
                                                                                                 
                                                                                        AHMET KAYA

Halkını bu kadar seven ve halkının da bu kadar sevdiği bir adamın sevdiklerinden uzakta, özlemle ölmesine sebep olan Ertuğrul Özkök, Fatih Altaylı ve türevleri;
Ahmet Kaya uzak bir ülkede, yabancı bir mezarlıkta yatmak zorunda kalırken siz yataklarınızda huzur içinde yatmayı ve hala gazeteciyim diyebilmeyi nasıl başarıyorsunuz?

Lütfen bize de öğretin, öğretin ki her Ahmet Kaya şarkısı dinlediğimizde en derindeki hücrelerimize kadar utanç, mahcubiyet ve -siz ve benzerlerinize karşı- nefret hissiyle dolmamayı başarabilelim.

O zaman belki - bu gece olduğu gibi- aşağıda paylaştığım şarkıyı dinlediğim zaman duygulanmam ve gözlerim dolmaz.




13 yorum:

tezek dedi ki...

www.youtube.com/watch?v=Ta7ch9rHtc4

çok güzel bi adam..

0 beyin dedi ki...

tezeğin kim olduğunu açık ara merak ediorum.

göt kurupilav, konserlerde apoyu özledik die çıldıran adam bu deil mi?

hem halkını çok seviceksin, barış diceksin hem de apoyu özledik die çıldırıp insanları gaza getirceksin.

sikiim hayatımda böle tezat görmedim.

ahmet kaya sosyalistse ben o.ç.yum.

http://www.youtube.com/watch?v=Qlw6aGiIQnk

sikiim köpek gibi dinliorum şarkılarını, beynimi sikiim.

Adsız dedi ki...

65 gundur sigara icmiyorum.siradaki hedefim ahmet kaya dinlemeyi birakmak.ruh sagligimin bozulmasinda yatakhane kadar olmasa da bu adamin etkisi buyuktur.

Adsız dedi ki...

et depresyon;bu arada linkini izledim.bu kadar net bi şekilde apo'yu özledik dediğini bilmiyodum,dostu özledik diyo apo'yu özledik diye yorumlanıyo sanıyodum.sikiyim.

0 beyin dedi ki...

açık ara sikiim.

alperen dedi ki...

kin güncellenmiş burda.

0 beyin dedi ki...

saksesfuli apdeytıt.

kurupilav dedi ki...

Etiketlerde nefret olması müthiş değil mi

alperen dedi ki...

daha mütiş bi şey gördüğümü sanmıyorum.

0 beyin dedi ki...

siktir nefret etiketini yeni gördüm, ağlıorum.

Adsız dedi ki...

on numara adamdı bidahada gelmez böyle bi adam

Adsız dedi ki...

kesin sen o.ç sun bay depresyonOct 4, 2011 09:16 AM

alperen dedi ki...

adsız kafayı yemiş.

Yorum Gönder